Åttonde januari

Hade min första träning idag efter lovet. Det var dansträning med hela RM och USM, skönt att få komma igång igen. När jag sitter på bussen hem ser jag att jag fått ett SMS från mamma om att ingen är hemma för att de åkt iväg och träna. Och eftersom jag inte hade någon nyckel satt jag kvar på bussen två hållplattser ner mot kyrkan och gick därifrån för att fördriva lite tid. Jag går med händerna i fickorna för att det är kallt och upptäcker då hur mycket prylar det ligger där. Jag får snilleblixten att rota runt lite med handen, och där! Mina nycklar!! Så typiskt mig. Men egentligen gör de ingenting. Hade inget emot en liten promenad. Med musik i öronen hade jag det riktigt bra. Nu har min älskade lilla katt kommit hem från sin semester i Uppsala (hos mormor och morfar, de va kattvakt). Känns så mycket bättre med henne i huset. Annars står jag alltid och spanar mot fönstret för att se om hon sitter där och kraffsar. Imorron måste jag ha en pluggdag eftersom jag fortfarnade inte skrivit ressensionen som vi skulle ha skrivit till innan jul. Men ingen är väl förvånad att jag nte gjort den.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!