Manus

En lyckad tisdag idag tycker jag. Har skrattat mycket under dagen, vi va lite halv seriösa när vi skulle skriva manuset till teatern vi ska spela upp på skolan imorron. Och det straffar sig nu då vi inte har ett färdigt manus, så jag ska skriva lite ikväll. Efter skolan gick jag hem till Elise bara över 2 timmar. De va mysigt. Vi planerade lite kring en plan vi har. Som förhoppningsvis ska bli verklighet nån helg oxå. Jag va hemma vid 4. Tog hand om kaninerna och sen har jag bara myst. Tagit en långdusch, sett film och ätit middag. Tänker sova tidigt ikväll. Och imorron ska jag upp och spela bandy. Jag vill egentligen inte riktigt. Men jag har i princip inget val. Det är skol DM och jag "måste" ställa upp som målvakt igen. Inget jag direkt är taggad på men vad gör man inte för sin klass. Skriver godnatt redan nu för kommer inte klicka in här nått mer ikväll.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!