Egypten

Egypten resan har varit helt fantasktikt jag har gjort massa grejer som jag gjort förut och andra som jag inte gjort förut. På dagarna låg vi mest på stranden, solade badade, åt massa snaks och drack väldigt mycket läsk. Vi såg fina fiskar och gick små mysiga promenader.

Solen gick ner ganska tidigt i egypten så redan vid fyra var vi vid rummen igen. Vi har gymmat en dag på hotellets gym resten har vi bara ätit massor så den lilla gymm stunden hjälpte ju inte mycket men vi hade ju faktiskt semester! Vi myste och åt godis och chips tills vi började duscha och fixa i ordning oss.

på kvällarna tog vi en taxi till olika ställen, Nama bei huvudstaden i sharm el sheik där var vi några gånger och åt på hard rock cafe och satt på mysiga uteserveringar och hade det super mysigt. vi kollade också på magdans, eld shower, orm show och massa mer. 

Jag saknar redan värmen och all tid man fick vara med min älskling, äta alla måltider tillsammans, vakna upp brevid varandra varje morgon och somna tillsammans varje kväll. Det var en underbar resa. En resa jag aldrig kommer att glömma :) <3
En liten bild bjuder jag på, mer kommer sen när jag fått tillåtlelse från älsklingen.


Postat av: Elsa

Fick du åka till Egypten helt själv med din pojkvän? :)

2012-01-16 @ 20:33:39

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!