2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Åkte till Öland, konfirmerade mig, praoade på Ryttarstadion, hade utbytesstudent från Frankrike, åkt skidor i alperna.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nope

4. Dog någon som stod dig nära? Nepp

5. Vilka länder besökte du? Italien två gånger

6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? En pojkvän (på riktigt...)

7. Vilka låtar kommer påminna dig om 2011? Utan dina andetag - Kent, Vart jag mig i världen vänder - den Svenska björnstammen, Snälla bli min - Veronica Maggio

8. Vad var din största framgång 2011? Vet inte riktigt, mognat mer

9. Vad gjorde du på din födelsedag? Hade konståkningsuppvisning i hemmahalllen

11. Bästa köpet? min iPhone, nä men vet inte riktigt.

12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och fika

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina vänner

14. Besökte du några nya städer 2011? Borgholm, Kalmar, Rom, Insbruck

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer? Kanske pluggat, tränat

17. Vad önskar du att du gjort mindre? ..?

18. Hur tillbringade du julen? Med släkten hemma hos oss

19. Blev du kär i år? Ja 

20. Favoritprogram på TV? Desperate  Housewives,

21. Bästa boken du läste i år? Ego Boost -Blondinbella, Snabba Cash - Jens Lapiduis (inte utläst)

22. Största musikaliska upptäckten? Melissa Horn

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Calvin Klein plånbok

25. Något du önskade dig men inte fick? Moppe

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Vet inte

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Snyggare, högre jeans, instoppade tröjor, skjortor

29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Harry i One Direction

31. Vem saknade du? En underbar kille från sommaren

32. De bästa nya människorna du träffade? Måånga!

Tidsfördriv...

Alice



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!