Hemma!

Nu är jag hemma i kalla Sverige igen. Men jag har haft det jätte bra i Dubai! Jag ska lägga upp bilder nån gång men kommer antagligen ta lite tid för just nu ligger dom på pappas dator så måste föra över o fixa.

Vi satt och väntade med en massa rödbrända svenskar på Dubais Flygplatts, själv är jag lika blek som innan. Förutom på ryggen då eftersom jag somnade på stranden med ryggen uppåt och har då inte lyckades vända mig. Men, alla dessa bruna och röda svenskar som legat och pressat på stranden kan ju knappast ha hunnit med, safari tur på ökensandynor, skidåkning, lunch uppe i världens högsta torn, stadsturer, snorkling, kamelridning mm. Fast vad vet jag. Flyget från Dubai skulle iaf gått kl 2 på natten, men de va lite försenat så vi kom iväg lite senare. Sedan landade vi i Sverige kl 6:30 på morgonen. Tanken va att man skulle sova under hela resan, men eftersom det är ganska svårt att sova sittandes enligt mig så har jag nu både en lätt nackspätrr och känner mig trött. Men det var skönt att landa på morgonen istället för sent på kvällen som vi brukar. Nu har jag redan hunnit packa upp de mesta och suttit och myst framför brasan ett tag. Sen ikväll tror jag att jag och Ronja ska åka och kolla på Alice show. Ska bli skojsigt och har redan börjat piggna till lite.

image description

//Hanna




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!