Hälsningar från Dubai

Först och främst, GOTT NYTT ÅR!!

Jag är ju som ni kanske vet i Dubai. En väldigt häftig stad! Jag är här med min familj, farmor och farfar. Vi har hunnit med att göra allt möjligt. Stadsvandrat, shoppat, solat, badat, sett den mest fantastiska nyårs show, åkt skidor i världens största inomhus backe mm. Och fortfarande har vi några dagar kvar, så mer ska vi hinna med ;).  Imorron ska vi ut i öknen. Det ser jag fram emot, att få rida kamel och så skulle man få prova att åka sand bording som är när man surfar på sand.
Nyåret här i Dubai va de häftigaste nyår jag haft! Ingen kan slå deras fyrverkeri show med fyverkerier som sköts ut från Burj Dubai (världens högsta byggnad). Och så mycket människor som de va där har jag aldrig sett! Helt galet, nu ska jag aldrig klaga på Stockholms trängsel igen. Eller iaf försöka. Snart ska jag gå och lägga mig så jag är pigg när de e dags för vår lilla safari. Vi ligger ju 3 tim före i tid här. Godnatt!
//Hanna



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!