2012!

Godmorgon allihoppa, hoppas alla hade en jättebra start på 2012. Jag var med världens finaste pojkvän. Vi lagade oxfilé med potatisgratäng och sallad och rösvinsås jätte gott :) vid 23 gick vi hem till mig för vi på scheffers gränd skulle ha vårat årliga race med små raket pansarvagnar självklart vann familjen Nyström alltså min ;) vid tolvslaget gick vi ut och smällde en låda och lite andra raketer och fick många nyårs pussar av min älskling.  Sen gick vi in och myste kollade lite på king kong sen gick vi hem till Jimmy igen. En lugn och väldigt mysig nyårs afton med min bästa Jimmy! Hoppas alla får en god fortsättning eller hur man säger.
image description



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!