Seg dag...

Har väl inte vart en toppendag idag. Vaknade med lågt blodsocker kl 7 fast jag egentligen hade sovmorgon till 8:30. Klev upp utan någon kännsel i mina tår för att rota fram socker. Sen gick jag och la mig igen och försökte lite desperat somna om. Och lyckades väl precis när klockan ringde. Kändes så iaf. Men de gör de väl alltid.

Sen har jag haft ont i huvet typ hela dan. Har haft det i typ en vecka nu... Inte bra. Skolan va lite seg. Jag kände mig väldigt lättirriterad och hoppas att de inte märktes allt för tydligt. Det rolia är iaf att jag fått veta vem som ska komma och bo hos mig om typ 3 veckor eller vad de nu e. En grekisk tjej med något jättekonstigt namn. Har henne på fb nu och hon verkar väl snäll. Haha, börjar bli lite spänd på det där nu. Jag ska ha en grek sovandes hos mig i en vecka. En främmande grek som jag aldrig tidiggare träffat. Lite småläskigt. Och jag ska prata engelska med henne! Jag som aldrig pratar engelska. Hur ska detta gå?? Aja, blir väl toppen!!

Jag lagade oxå äppelpankakan idag som va hk läxa. En äppelpankaka utan äpplen. Blev mycket bättre än när vi gjorde den i skolan. Även om min inte alls såg ut som Ronjas. Min va platt som en pankaka. (Haha där fick jag till det!!)

Sen har jag läst typ hela kvällen. Sjukt så mycket jag läser! Kan inte bestämma mig om de e tidslöseri eller inte. Har läst ut "Syskon Kärlek". Den var sjuk! Sjukt bra! Jag låg och storböla i slutet av boken. Även om det är sjuk vad de två syskonen gör kan jag inte låta bli att tycka att de e så hemska när de inte får träffas. Att det är förbjudet för dem att träffas. Förbjudet att vara kära i varandra. Och jag kan inte låta bli att önska att boken hade slutat med att de var dom två...

Nää nu ska jag inte skriva mer. Blir lite långt känner jag. Men jag är expert på att skriva långt!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!