Min lördag

Så då va det dax för mig att skriva igen. Idag var det kurs för alla tränare i Tyresö gymnastiken. Dom ska lära sig att passa i volterna, hur man bäst lär ut nya volter och se hur volterna ska se ut. Då skulle jag vara demo gymnast. Alltså vara den gymnast som visar hur volterna ska se ut. Haha, va helt okej faktiskt. Även om det var lite pinsamt när alla ledare stod uppställda och noga kollade när jag visade en övning. Hehe, känner mig lite för gammal för att vara demo gymnast. Man brukar ha småtjejer som tränarna kan lyfta runt på med en arm för att visa olika volter. Men någon måste ju visa de lite svårare volterna med. Och man lär sig ju också på att vara demo gymnast. Säkert mycket mer än tränarna egentligen.

Har legat och läst boken "Syskon Kärlek". Så sjuk bok. Klarar inte av att sträckläsa den och ibland kommer jag på mig själv med at sitta och stirra in i boken av... ja vad ska man kalla det? Kan inget ord för att beskriva det... Förskräckelse kanske?? Haha sjuk bok säger jag bara. Annorlunda helt klart, men bra!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!