Varför denna fredag suger

Har vart en skum fredag idag. Inte riktigt en tråkig fredag. Vi skrattade mycket, men en jobbig fredag. Känndes som att alla vaknat på fel sida. Alla va lite små irriterade tyckte jag. Fast egentligen hade jag inte vaknat på fel sida. Allt bara blev fel sen. Ja, jag och Ronja gick och diskuterade "varför denna fredag suger punkter" när vi hade slutat. Så kan ta och skriva upp några.

VARFÖR DENNA FREDAG SUGER:

• Det fanns inga lediga datorer på svenskan
• Skolmaten va äcklig
• Jag ligger 7 sidor efter i matten
• Jag skäller ut min lärare (och mentor) för att vi inte fått nån planering (även fast jag ändå aldrig följer dom)
• Fick inget gjort på slöjden för att när jag noga funderat ut vad jag vill sticka och med vilket garn så säger min lärare att jag inte får använda det garnet. Och hon har inte tid att hjälpa mig så jag ska komma dit på någon rast!
• Jag hade glömt idrottskläder och måste gå hem och byta om
• Kompassen på orienteringen funkade inte
• Ina avbryer sina meningar/frågor när hon pratar med mig
• Jag har ont i huvet så kände att jag inte borde/kan gå på NRJ experience
• Pappa stängde av strömmen för att min brors inte kom ner och åt
• Jag fasnar framför Doobidoo (typ det sämsta pogram jag någonsin sett) och dom jag håller på förlorar (Stort problem va?)
(• Datorn gör en autmatisk uppdatering när jag precis skrivit hela den här texen så datorn stängs av, och jag trode att det inte sparats...)

Aa, inte så hemska saker egentligen kanske. Men är man på dåligt humör är allt sånt där hemska. Haha men nu måste jag ju ta dagens toppar för att inte bara gnälla

FREDAGENS BÄSTA:

• Våra klasskompisar kommer in efter orientering och berättar en historia om Julia som lyckats springa mellan en galen (som dom beskrev) tjej och hennes hund. Och alltså snubblat över kopplet
• Jag, Ina och Ronja som står och retas och gnäller på varandra uppe vis skåpen så vi nästan går hem osams (lite kul) ;)
• Mamma har bakat en plommon paj

Oj, känner att dagens bottnar fick lite fler punkter än dagens toppar. Jag som väntat hela veckan på fredan och vaknade piggare än vanligt... Ändå blev det såhär!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!