Sol i Uppsala

Idag var jag och klättrade och sen åkte jag direkt mot Uppsala, till min mormor och morfar. Känner att jag vill bo i Uppsala nu! Det var 25 grader ute! Mamma fick tom T-shirt bränna. Jag som knappt äger något pigment syns det såklat ingenting på... Men som alltid när man är hos mormor har jag fått god mat och bara tagit det lugnt. En av min mammas barndomsvänner som fått en liten bebis kom dit också. Det va den minsta bebis jag någonsin sett. Och ändå tyckte min mamma att hon blivit så mycket större sen hon såg henne sist. Idag fyllde den lilla exakt en månad. En stor dag alltså. Väldigt söt va hon såklart! Så kom jag hem ganska nydligen. Skrev lite på en engelska uppgift som skulle varit inlämnad för över en vecka sen. Så tyckte de va dags att göra de. Tror att Alice har fått hem sin fransyska nu. Nice! Nu måste jag fortsätta med engelskan.


Den lilla tjejen :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!