Snabbt från Hanna

Så, jag har bloggat jättelite. Men de andra har berättat lite vad vi gjort. Men efter skolutflyckterna stannade jag som själv svensk med inas min och ronjas greker. I början hade jag aldrig vågat det. Men nu känner jag dem ganska bra och jag rycker att det är roligt att prata engelska med dem. Så vi shoppade endel. Dom tycker stockholm är stort och dom tycker det är jätte fint här. Jag har aldrig pratat så här mycket engelska. Faktiskt aldrigt pratat engelska så här på riktigt med vanliga dialoger och så. Och engelskan behöver inte vara perfekt. Vi alla använder händerna för att förklara när det behövs och så. Bara vi förstår varandra. Man behöver faktiskt inte många ord alls för att kunna säga väldigt många saker. Nu på kvällen såg jag och Athanasia oxå på en film. Vi båda tyckte den va bra. Nu ska jag sova. Natti!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!