Onsdag

Då var det onsdag igen då, eller den är ju över snart. Hade en väldigt lugn dag i skolan. Hade två lektioner sen lunch och sedan en lektion och skolfoto.
Fick sitta ner i år igen, brukar få sitta även fast jag är ganska lång. Satt längst ut på högerkanten, tror tillochmed att bilden blev helt okej. Eller jag hoppas verkligen att den blev det eftersom det är sista skolfottot i Strandskolan för min del.

Efter skolan gick jag och Hedda hem till mej och gjorde smothie, den vart supergod. Kollade lite på nått gammalt the mentalist avsnitt och tog massa galna webcam bilder. Tvek på om jag vågar lägga upp dom här! Skulle egentligen ner till Alby å springa men jag har ont i halsen så jag kan inte... :/



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!