Jobbig natt

Det har varit världens jobbigaste natt den här natten. Jag och Jimmy somnade hyffsat tidigt. Och redan då hade jag lite ont i magen. Sen sov vi några timmar sen vaknar jag runt klockan 2 av att jag typ ligger och gråter. Sen känner jag smärtan i min rygg. Har aldrig i hela mitt liv känt sån smärta jag fick ren panik och tog två ipren sen letade jag upp några kläder och sprang upp till mamma och sa att jag skulle dö. Min lillasyter vaknade och började gråta och mamma ringde sjukhuset men precis när mamma kom fram till sjukhusets telefonlinje så släpte verkarna jag mådde bara lite illa. Det var som om jag skulle föda barn och fick sånna verkar. Sen hamnade jag i chocktillstånd och började frysa och kunde inte somna om på ett tag... 

Nu ska jag klä på mig för snart ska jag dra mig iväg till skolan. Hoppas jag klarar av den dagen utan ryggont och illamående!

kram/ Ronja



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!