Godnatt redan nu

Klockan är bara lite över elva och jag ska sova. Nu? På en fredagskväll? Hur sjukt? Jag har typ inte gjort någonting ikväll förutom att packa alla grejer, tänkt ut vad för mat jag ska ha med mig och vilka tider jag ska äta, handlat nya skor. Det var väl i princip min fredag. Jag ska upp vid sju imorrn för vi ska på träningsläger med konståkningen över helgen i Husby. Ska bli riktigt kul, dessutom så utvecklas man så himla mycket när man tränar så intensivt. Imorrn är det bara kort programsträning och på söndag är det långprogramsträning hela dagen. Tror att de kommer bli lite roligare imorrn eftersom kortprogramet är mycke roligare! Nu ska jag sova så att jag orkar träna imorrn, Godnatt! :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!