Godnatt!

Klockan är inte mer än tio i nio, men ändå säger jag godnatt redan nu. Känns lite ovanligt tidigt, det var väldigt längesen jag gick och la mig såhär tidigt. Imorgon ska jag upp kl sex, vi åker hemifrån klockan halv sju till Husby. Läger imorgon igen...

Hade riktigt kul på lägret idag. Vi hade fyra ispass. Två på förmiddagen mellan 10 och 12 och två på eftermiddagen mellan 14 och 16. Därimellan var det lunch, ritning av dräkter och fys/barmark, trampade steg å så. Är helt slut i benen, kommer nog ha värsta feta träningsverken imorgon.

En liten skada skedde idag på isen, de sista tjugo minutrarna på det sista ispasset för dagen. Vi skulle göra flygskär, och någonstans mellan det sista steget och att benet var uppe i luften så fick jag Linn's skena rakt in i benet. Precis under knät så har jag ett litet sår nu. Det började blöda på benet, men jag bestämde mig för att åka de sista tjugo minutrarna ändå. Inte låta ett litet skärsår förstöra resten av träningen, även fast jag inte kunde stödja på benet. 
Så nu gör det ganska extremt ont och jag haltar fram, men har bestämt mej för att träna imorgon ändå. Såret är alltså inte djupt eftersom det är ben precis innanför, men det gör svinont ändå!

Nu ska jag inte tråka ut er med mitt snack om mitt lilla sår, så säger godnatt istället!


Alice



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!