Godmorgon

Godmorgon allihoppa! Det är projektet börjar kännas lite roligare nu. Det är inte lika pinsamt tyst. Fast fortfarande typ vid frukosten, hon ätere tidigare än mig för jag vakar lite senare så när jag äter sitter hon och sitrrar ut mig som om jag vore dum i huvudet haha. 
vi har precis varit uppe på hennes rum, hon visade några svenska killar som hade lagt till henne på fb och lite saker. Nu ska jag fortsätta göra mig i ordning. Sen blir det en hel dag i skogen i tyresta nationalpark med alla från projektet. 




Postat av: isabella

va fin blogg du har!:) besök gärna min, de kanske är värt det? puss!

2011-09-28 @ 12:04:14
URL: http://bellsiii.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!