Godmorgon!

Godmorgon till er alla. Orkade inte blogga igår när vi kom hem från Skavsta. Men iaf som kom vi hem runt halv elva nånting för att vi lämnade Mimmi och hennes fransyska Léa hemma hos Mimmi i fårdala. När vi kom hem så visade jag runt henne lite i huset, kollade på tv sen gick vi och la oss. Hon sover i gästrummet här på nedervåningen och jag sover mitt egna rum :) 

Jag satte henne framför Facebook vid datan i gästrummet så har hon något att göra. Fick även en present av henne. Jag kan visa den sen :)

Idag ska vi till Mimmi för att fira Léa's födelsedag, hon fyller år idag, Grattis till henne! Tror tillochmed att vi cyklar dit, tar så himla lång tid med buss, och sen får de dessutom se lite mer av Tyresö om vi cyklar. Även fast det bara Tyresö består av skog, men ändå!


Galen bild från Öland, lite bildbrist sådär ;)

Ska försöka fota lite under veckan! :)

// Alice



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!