Godkväll!

Har precis tagit en långdusch så att mina fingertoppar är alldeles skrynkliga. Vill nog inte veta hur många liter vatten jag gjorde åt med medans jag satt och duscha. Juste, jag satt ner. Tränade idag så va helt slut eftersom jag egentligen fortfarande e sjuk. Hade lite feber igen när jag kom hem. Men jag mår inte bra om jag inte får träna så... Även om träningen inte gick jättebra så kände jag mig underbart glad när jag kom hem. Sådär glad som man bara kan känna sig efter en gympa träning. Nu sitter jag och chattar med greken som ska komma och bo hos mig om 2 veckor tror jag. Och fick juste veta att hon har fiskar, 3 hundar och minst 6 kaniner! Hon har lixom inte änns riktigt koll på hur många kaniner hon har. Jag börjar undra hur hon bor egentligen. Måste ju typ ha en bondgård eller nått för att få platts med allt det där. Haha, blir spännande. En vacker dag får jag veta hur hon bor. Nu ska jag svara min grek som snällt fått sitta och vänta medans jag bloggat och sen ska jag skriva på svenska uppgiften som jag tror är till imorron.



Bloggar väl inget mer idag så säger godnatt! ♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!