God morgon

Gick upp för ett tag sen. Ska nog fixa mej en liten brunch snart, då min träning börjar om typ två timmar.

Hade riktigt mysigt igår. Jag som inte alls trodde att Black Swan skulle va läskig, men så satt jag och blunda under många scener i filmen, annars hade jag väl dött, så rädd som jag va! Hade panik när jag cyklade hem från Hanna, högsta tempot någonsin i uppförsbackarna. Tur att lyset fungerade och att jag inte hade så långt hem ;)

Tjockisarna nr. 1 och 2
Två påsar popcorn, en 200g marabou och hemgjord glass!
Så satt vi dessutom och var avundsjuka på att alla dansare var så smala, haha!


Postat av: tove

Uppsalaflickorna! :D

2011-09-03 @ 11:48:28
URL: http://absolutaandersson.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!