Fredagsmys!

Nu är även jag tillbax här igen!! WEE!

Har vart en bra dag idag, en bra fredag. Efter solan åkte jag, Alice och Ronja till slottsparken som ni kanske redan vet. Efter det skulle Ronja hem men jag följde med Alice hem. Vi kollade igenom bilderna och bestämde oss sedan för att ta oss ner till vivo och köpa lite gott och hyra en film. Vi hyrde Black Swan. En skitbra film! Den stod under drama men skulle också kunna stå under skräck. Tycker iaf jag och Alice... Men den va riktigt läskig. Och extra läskig blev eftersom man inte alls var berädd på att den skulle vara läskig. Alice och jag låg och kramade varandras händer och jag kan avslöja att Alice även blundade vissa scener. Hihi, skrek gjorde vi med. Aja, värd film att se!


Black Swan



Postat av: Julia

Tycker också Black Swan var rätt läskig :o fast den var bra gjord! :)

2011-09-03 @ 01:08:48
URL: http://barajuliiaa.blogg.se/
Postat av: Alice

Haha, inte bara blundade, ja höll ju nästan på att dö under kudden! ;)

2011-09-03 @ 10:15:59
URL: http://alicefabienne.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!