Fredagen vände!

Igår skrev både jag och hanna att fredagen inte var den bästa men den vände gasnka snabbt. Jag låg typ och deppade. Så skirver simone att om NRJ experience och jag ba det blir inget. Hon ba: Men hoppa in i duschen så drar vi människa! haha tack simone du räddade min fredag.

När vi kom dit trodde vi seriöst att vi skulle bli våldtagna. Vi är liksom två korta små blonda tjejer och det var kanske 80 % blattar och turkar runt 20 års åldern som frågade om vi ville smaka korv. hahah. Vi träffade massa tjejer där som vi var med :) Jag trodde det skulle vara lite mer folk än vad det var, men man kan ju inte direkt säga att det inte var nice!




haha mange makers! hela golvet skakade och om man lutade sig mot vägen så vibrerade hela kroppen!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!