Fredag, tjugotredje september

Har bara städat idag, lyssnat på musik och återigen städat. Imorgon kommer min franska människa hit. Jag kanske inte har berättat det, men jag ska få hem en utlänning.

Vår skola är med i ett Eu projekt kallat Comenius. Då får man åka till ett land var i Europa. En tredjedel av våran klass är med i projektet. Det är Slovakien, Grekland, Turkiet, Sverige, Frankrike, Italien och Spanien som är med. Jag ska alltså då åka till Frankrike i maj och får en fransyska hem hit imorgon. Dom ska vara här i en vecka och göra massa saker med oss.  Ni kommer nog få höra mer om det här i veckan.
Vi kommer nog ha fullt upp men ska försöka uppdatera  ändå!

Bildbrist? Jag och Carro på träningen i söndags, höll på att frysa ihjäl då!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!