Första dagen med grekerna!

Hej. det är jätte svårt att hinna blogga tycker iaf jag. Men jag ska försöka åtminstånde göra ett inlägg per dag. Igår hämtade vi ju grekerna som ni redan vet. Det var jätte stelt i början och så men det gick bra. Min Grek Eleni hade med sig massa paket till oss så hon är jätte snäll och trevlig. Väldigt bra på engelska också.. vilket inte jag är. 

Idag har vi varit vid tyresö slott och visat runt dom lite grann, det var ganska tråkigt men europerna tycker det är coolt att vi har så mycket träd och att det är så grönt överallt. 
när vi varit vid slottet ville killarna spela fotboll men inte tjejerna så jag och hanna, tog hem Konstantina, Eleni och Athanasia  ( kan inte stava alla namn ) hem till mig och åt middag. 

klockan 7 åkte alla grekerna förutom dimitris med mig, ina och hanna till bowlingen i sickla vi mötte också upp två slovaker, hedda, fredrik och julia med deras italienare och andreas med hans turk. 

Nu är jag sjukt trött.. och ingen kommer typ orka läsa det här ändå, men man kan sammanfatta dagen.. pinsamtystnad... tråkigt... roligare, bowling, jätteroligt, trött, Godnatt! 


bild från bowlingen, från vänster: hedda, Konstantina(grekland) andreas, fredrik ( denniz ( turkiet) maria(grekland)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!