....

Va på dramaten igår med klassen och såg Romeo och Julia, kostade bara 30 kr. Den var verkligen värd det, tycker faktist den var riktigt bra, även om det bara var jag och Hedda som tyckte de. Sen är vår klass riktigt omogen och allmänt jobbig. Blir riktigt irriterad, skönt att det är mindre än ett år kvar till gymnasiet.
Riktigt chill dag i skolan idag, jag och Andreas slapp sista lektionen och skrev lite på en engelska presentation om Tyresö som vi två ska göra för några utlänningar på måndag. Så slipper någon lektion imorrn också, sjukt skönt!
Nu ska jag iväg och hämta min vovvo på dagis!
Bild från igår, från vänster: Minna, Ronja, Jag och Hedda

Alice



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!