Engelska uppsats

Sitter i soffan med ett glas cola, kommer nog inte kunna sova för allt socker, haha. Har gjort klart min mindmap nu, skrivit ner kanske en femtedel på svenska. Bara skriva klart allt på svenska, och sedan skriva om allt på engelska. Lite långdraget kanske, men annars blir det helt kaos. Lite strukturerat och bra :) sen är det även en text till som ska skriva, men har en till vecka på mej.

Min franska läxa ska jag lämna in på fredag istället för imorrn. Vår lärare fick en liten utskällning av mej, så jag behöver inte skynda precis, hehe.

Nä, nu ska jag se klart så Breaking News med Filip och Fredrik  och sen läsa lite ur Egoboost, sen blire godnatt! :)







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!