Duktig tjej!

Kan ju inleda inlägget med att jag slog rekord idag! Tog endast 10 minuter att gå hem från bussen. Tog 816 till tjärnstigen, då är det lite över en kilometer att gå. Var helt varm när jag kom hem, så duschade direkt. Dåligt tränad? Hade ju faktist varit i stallet, så kände mig inte så fräsch.

Har faktist städat mitt rum hela kvällen, och jag är fortfarande inte klar, hehe. Nä, men kände att jag behövde en paus och fortsätter nån annan dag. Så det ser fortfarande lite kaosigt (haha) ut i mitt rum, men det är iaf lite renare än förut :)

Hedda har mitt minneskort till min kamera så jag har inga bilder :(

Ni andra två kanske skulle kunna blogga lite också?
// Alice



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!