Bild nr5: En bild på en barndoms vän

Funderade lite på vad en barndomsvän är. Hur länge man ska ha kännt varandra för att räknas som en barndomsvän och hur bra man måste känna varandra nu. Så jag tänkte att det skulle vara någon jag kännt innan skolan för annars skulle det bli så många. Och det ska vara någon jag fortfarande träffar.

(Kolla så fint jag gjort!)




Egentligen kommer jag väl inte ihåg att jag umgicks med Alice innan skolan. Men det har jag fått höra av mina föräldrar och har bildbevis på. Tror det var i 4:an som vi först blev riktigt bra kompisar. Sen har vi väl varit bra kompisar efter det.

Bea och jag umgås inte direkt så mycket längre. Men vi har konfirmerats ihop och våra föräldrar umgås med varandra så vid midsommar och sånna tillfällen brukar vi träffas. Men hon är en person jag kännt så länge jag kan minnas tror jag. Tror vi träffades på dagis. Våra brorsor blev vänner, sen vi och våra föräldrar. Vet inte riktigt, nått sånnt kanske. Efter det har våra familjer varit på skidsemestrar ihop (alperna, Dolomiterna) och gjort annat ihop. Vi tränade också i samma gympa lag när vi va små. 



Postat av: Alice

Naaaw, gulligt Hanna!!! :)

2011-09-17 @ 21:15:18
URL: http://alicefabienne.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!