à Tyresö

Hejhej, det har blivit lite segt med bloggningen för min del, men igår så skrev jag faktiskt ett skitlångt inlägg på mobilen men så råkade jag stänga ner sidan, och då hade jag verkligen ingen lust att skriva om det. Men idag så har vi först varit i skolan. Vi var i biblioteket först där rektorn snackde lite, sen hade jag en presentation om Tyresö på engelska. Jag var verkligen livrädd, jag har världens scenskräck, så jag är riktigt stolt över mig själv att jag vågade göra det även fast det inte vart så bra. Sen gick vi runt till två klasser och presenterade om inför åttor och fyror, även fast fyrorna inte förstod nånting. På eftermiddagen gick vi till Tyresö Slott och gick en visning där. Det var riktigt tråkigt och vår guide var ur kass på engelska. Det var knappt att man förstod vad hon sa. På kvällen så träffades vi hemma hos elise och lagade mat och äppelpaj som vi åt. Det är faktiskt riktigt svårt för mig att skriva de här på svenska nu, vi pratar så pass mycket engelska om dagen så att man glömmer bort svenskan lite då och då, haha. Imorrn ska vi åka in till stan vid halv nio, så jag måste sova nu. Godnatt! Bild från idag, Andreas och Hedda :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!