12 september

Träningen idag va inställd. Va nog bra för mig för idag kände jag mig sämre igen. Hade precis börjat känna mig bättre, men så fick jag ju för mig att jag va tillräckligt frisk för träning i helgen och så blir det såhär igen. Men har iaf lyckets göra hk läxan och typ spanskan idag. Sen vet jag inte riktigt varför. Men idag kollade jag på ännu en dokumentär om 11 september. Har väl nästan sett alla på svt play nu... Egentligen kanske jag inte mår så bra av det. Men jag är sån. Jag vill veta och försöka förstå. Jag gillar att försöka sätta mig in i andra människor för att fårstå hur de tänker och känner. Så just nu finns det mycket 9/11 i mitt huvud. För att få bort tankarna gick jag istället in på kategori "barn" och började kolla på Fåret Shaun. Haha världens bästa barnpogram. Kan se hur många avsnitt som helst!! Haha Shaun får en iaf att må bra!



Världens coolaste får




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!