En härlig lördag

Tycker att den här dagen började riktigt bra. När jag vaknade kl 05:50 var det kallt men soligt ute. En halv timme senare åkte jag, min grek Athanasia och Inas grek Maria mot flygplattsen. Först på flygplattsen var jag lite orolig att vi inte skulle hitta de grekiska lärarna och de andra grekerna. Men så såg vi dom tillslut. Maria är så söt. Varje gång hon sagt hejdå till nån så har hon gråtit. Och sa hela tiden i bilen: "Okej, den här gången ska jag försöka att inte gråta." Men när vi står där och kramar om varnadra blir ögonen ändå helt röda och hon lixom böjer ner huvet för att jag inte ska se att det kommer en tår. Men så börja hon skratta och torka bort tårarna och säga att vi sysn ju faktiskt igen i mars när jag, Ina, Ronja, Adam och Martin åker till grekland! Så fick massa kindpussar av grekerna och av deras lärare. Haha tycker det är lite gulligt men kindpussar. Sen lämnade jag och mamma flygplattsen och vi åkte till donken och åt frukost där tillsammans. Jag skulle på klätterträning men det var över en och en halv timme kvar tills den startade. Så sådär vid 8 tiden tog jag och mamma en liten promenad i Hagaparken. Det var riktigt mysigt! Många hurtiga svenskar som var ute och sprang. Sen åkte vi till klätterträningen. Och när jag kom hem badade jag länge och har nu ätit middag med familjen. En helt okej lördag. Men är sjukt trött nu.


Ekotemplet




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!