truppligan

Hej, kom nyss hem från truppligan. Jag och Jimmy åkte dit sen ringde han kompis och också ville följa med så vi hämtade upp honom. När vi kom fram fanns det ingen parkering så vi parkerade långt bort och sen gick vi. När vi kom in i hallen träffade jag mina gammla tränare, så hade Tyresö precis kört så jag missade dom. Men det var kul att va där och få lite tävlings känsla! saknar! Tyresö kom iaf tre STORT GRATTIS!! 
Jimmy och hans kompis åkte och gymmade så vid nio tog jaag bussen och mötte upp dom vid friskis, Så körde han hem mig med alla 4 svettiga killar det lucktade bajs, men kul att träffa dom :) 



emilia och hanna

prisutdelning!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!