Tisdag

Supertråkig dag i skolan idag, och dessutom jättetråkigt väder. Spöregnade verkligen när jag gick  hem från skolan, och dessvärre hade jag inget paraply. Blev verkligen genomblöt. 

Nu har det nog slutat regna lite tror jag, men jag får ändå skjuts till träningen idag. Skönt, så slipper man bli blöt nåär man ska in i en kall ishall.



Jag ska testa Basic 2 idag. Förra veckan blev jag dönervös när jag fick höra att jag skulle testa, men nu har nog nervositeten lagt sig helt faktist. Men den kommer nog tillbaka precis innan jag kliver på isen. Usch, känns verkligen inte som om jag kommer klara det. Det var jättelängesen jag testade senast, kanske typ 2 eller 3 år sedan. Usch, det kommer nog inte gå så bra känner jag. Har haft en dålig dag, men kan ju hoppas att den vänder!


Utanför mitt fönster just nu... Ibland suger det att bo på landet.

Alice


Postat av: N A T H A L I E ♥

- Är sjuk & lyssnar på spöregnet ute.. -.-

Ska kanske gå ut på en promenad när regnet lungnar sig, behöver få lite luft tror jag!!.. <3

Hur mår du? :)

2011-10-18 @ 17:13:47
URL: http://naattisplace.blogg.se/
Postat av: linnea holmdén (hobbyfotograf)

- kollar film , du då?

2011-10-18 @ 17:20:29
URL: http://linneaholmden.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!