Studiedag och plugg!

Så idag har vi studiedag. Tycker jag tagit studiedagen ganska seriöst. Har suttit och pluggat matte hela dan idag fram till nu! Eller aa, hela tiden efter att jag vaknat och så. Så typ från 12. Så nu känner jag att jag behöver en liten plugg pause. Jag är snart halvvägs i matten... Sen har jag SO, en spanska text att skriva, två engelska texter att skriva och VG oc VMG delen i matten kvar att göra. Så hart endel kvar. Och så ska jag ha träning idag med. Och imorgon är det tävling efter skolan. Sen på fredag åker jag till gottland, oxå på gymnastik tävling. Missar alltså en skoldag och är borta hela helgen... Phu, kommer va en jobbig vecka.


Postat av: linns beautybox

talar aldrig högt om det för det är ett väldigt tacky jobb om man jämför med min blogg som jag gärna vill låta vara en paus från vardagen med lite glamour och mode. Men jag jobbar med att städa på en skola. Börjar klockan sex då vissa klassrum och byggnader behöver vara klara innan ungarna börjar skolan :P

2011-10-05 @ 19:55:00
URL: http://beautyboxen.blogg.se/
Postat av: linns beautybox

javisst, slutar halv tre. så det är skönt :D

2011-10-05 @ 20:11:39
URL: http://beautyboxen.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!