Söndag!

hejsan! väldigt dålig updatering idag inte ens ett ända inlägg. Vi var som sagt på bio igår några stycken. Jag blev inte lika rädd denna gången men fortfarande blev jag vääldigt rädd. Sen på kvällen kom Jimmy och sov med mig så då var jag inte rädd mer. 

idag har jag varit på träning. Det gick jättebra bortsätt från min skada jag har i ryggen, ska gå och kolla upp det snart, det går liksom inte och trycka ordentligt i mattan för jag har så ont i rygg/höften kan vara sen i gävle då jag gjorde en ganska ordentlig sträckning men det är liskom snart ett år sen.
Nu ska jag äta lite är huuur hungrig som helst!! 


Lite bildbrist men här är från romme 2011 med skolan, sakanar vintern lite nu när det bara är höööst och grått.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!