some people dream of having your life.

kände för att skriva lite bara 



Nånting litet men ändå så stort att tänka på. Varför hatar vi egentligen våra liv ibland. När det finns folk som verkligen drömmer om att få ha våra liv. Jag tänkte efter varför jag skulle ''hatat'' mitt liv just nu. 1. jag är genom förkyld. 2. har alldeles för mycket läxor. 3. har inte träffat jimmy på alldeles för länge. 4. Mitt hår är jätte fult just nu... 

Liksom sånna små saker. 1. Jag kommer bli frisk. 2. var glad att jag ens har tillgång till skolan. 3. jag ska vara glad att jag ens har pojkvänn. 4. ska ju faktiskt till frisören imorgon..

se. Det är inga stora problem alls, allt löser sig ju. Upskatta allt de du har i ditt liv. Något som jag behöver göra lite oftare. tänk tillbaks på det bra istället för det dåliga!
PUSSAR




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!