Snabt

Tjejen som inte kan stava här! Äntligen fredag! Hur skönt som helst med helg. Tror jag tillochmed klarade matteprovet som jag råpluggade till igår! Woohoo! Ska inte ta ut segern i förskott precis, men det kändes som om det gick bra.

Ska ta något snabbt att äta för att sedan gå till bussen. Ska iväg till ridskolan och se på mina kompisars ridlektioner nu på eftermiddagen, först Minna och sen Hedda.

Ikväll ska jag träffa några killar från klassen tror jag, har inte så mycket inplanerat. Eller så stannar jag hemma och ser på en film om Håkan Hellström! Nolifer sådär... ;)

B I L D  L Ä N K !


Postat av: Sophie "autophoto"

ne hade ont i magen bara men nu mår ja bättre ^^



vgd?

2011-10-08 @ 02:11:41
URL: http://autophoto.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!