Plugg...

Alice gnällde lite på att jag inte bloggat så nu ska jag skriva nått litet inlägg :)

Gick upp tidigare för att göra matteprovet innan skolan. Men gjorde bara G delen så har VG-MVG delen kvar, så ska göra den innan skolan imorron igen... Och imorron har vi spanska prov också och hemkunskaps läxförhör. Jag väntar bara på att Emilia ska lägga upp lite bilder från helgen så ska jag dela med mig av det här sen. Men har inte så mycket att skriva. Godnatt på er. Själv ska jag nog sitta uppe ett tag till så att jag kan nån spanska tills imorron... Men min katt kom precis och la sig över alla mina papper, så får  väl ta en liten pause :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!