Orienteringsdag

Då  var min sista orienteringsdag i Strandskolan avklarad. Känner mig riktigt dutkig, med tankte på att jag är sjuk.

Imorrse så cyklade jag och Hanna ner till ALBY för orientering med små tvåer! Så himla söta. Jag och Jacob orienterade med två små tjejer från 2A som jag inte kommer ihåg namnet på. Tjejerna var så himla duktiga, vi gjorde alla fyra kartor när nästan alla andra bara gjorde tre! Dom förstod nog ingenting av vad kartan visade å följde nog bara efter oss. 

Efter orienteringen med tvåorna så cyklade jag och Hanna till flatenbadet för lite orientering där. Det gick ganska bra, förutom att jag, Mimmi och Ronja sprang vilse på VG banan. Men tillslut så kom vi rätt och hittade alla kontroller. Men sen så han vi aldrig göra mvg banan.

Efter värsta orienteringsdagen cyklade jag och Hanna hem igen. Hela två mil har vi cyklat idag, det låter inte så långt, men vägen är väldigt långtråkig. Lite mer än halvvägs hem så började det regna på oss, men det var mest skönt!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!