öppet hus

Hej! öppet hus idag då. Vår skola är en tema skola så efter varje tama har vi ett öppethus och varje öppet hus på höstterminen så samlar vi in pengar till vår ''kompisskola'' eller vad man ska säga i darampuh. Så under den här veckan har vi lagat mamma mat, tysk, spansk och fransk mat som vi sålde ikväll.  Dagen har varit ganska jobbig har både dukat, sålt och diskat lite och sen tillslut frågade jag andreas om jag inte kunde få gå hem så då fick jag det så då gick jag till jimmy ett tag sen åkte han och gymmade!

Alice säljer mat!

min teckning på bilden, hahah har aldrig sätt en fulare gubbe, skulle rita av en av picassos målningar, om jag får säga det själv så blev min bättre en orginalet.... elllllerr?



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!