Negative Day

Ligger i sängen och slappnar av. Är verkligen så himla trött idag. Min stortånagel gick av på mitten idag på uppvärmningen, det började liksom blöda under. Ska inte gå in på detaljer nu, men det gjorde verkligen riktigt ont.

Jag har haft en allmänt jobbig dag idag, det fanns ingen mat hemma så jag behövde laga egen, jag behövde springa till bussen för att maten tog så lång tid och som grädde på moset så fungerade inte mitt kort när jag skulle in å handla på pressbyrån på gullmars. Då erbjöd sig gubben bakom mig att betala för mig, hur snällt var inte det liksom?! Det gjorde min dag!
Tack gode gud för att det finns några hjälpsamma stockholmare, inte bara dryga och stressade!

Hade en helt-okej träning idag, allting gick lite sisådär halvbra. Fick världens träningsverk efter fysen som vi hade innan isen. Träningsverken kom precis efteråt, kunde knappt böja på benen under hela träningen, sjukt!

Josefin hade bakat kanelbullar idag till hela laget, så vi fick de efter träningen. Helt underbart!

Nu ska jag sova och hoppas på att jag slipper (extrem) träningsverk i benen! ;)


Postat av: hanna ♡

okej, hihi :D

2011-10-05 @ 05:59:57
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: izabella

Hej!

skulle du vilja bli dagens blogg, gå in på den här länken då: http://iizabellaeriksson.blogg.se/2011/september/vinnare-av-dagens-blogg-ar.html#comment

hoppas du är med!:D

kram!

2011-10-05 @ 09:43:38
URL: http://iizabellaeriksson.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!