Middag

Sitter å kollar på när min brorsa, Oskar och Edwin spelar nått spel på ps3. Dom är här på middag med sina föräldrar. Idag har jag varit och tränat i Husby som vanligt på lördagar. Väldigt skön träning idag, bara ena tränaren var där så de var bara långprogramms träning idag, vi lärde oss nya cirkelsteget och övade på hela programmet. Nu ska jag va lite social mot våra gäster, även fast dom spelar. Just nu, lite bildbrist på mobilen



Alice


Postat av: Mimmi Naveed

BLI VECKANS BLOGG HOS MIG!

Länkning på 800 - 1200 bes + 1400 följare på twitter!

Good luck,

Puss

2011-10-22 @ 21:54:57
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!