Mästarnas mästare på pannkakor

Njaa, kanske inte, men dom blir fasktist riktigt bra! Har precis gjort pannkakor till mellis. Jag har något slags pannkaks-beroende. 

Hade SO-prov i skolan idag, gick väldigt bra tycker jag! Det var inte så svåra frågor, men  man behövde svara väldigt utförligt och med svåra begrepp, så det tog ett tag att skriva. Jag satt i ungefär lite mer än två timmar och gjorde provet, jag är riktigt nöjd. Så nu hoppas jag att det gick bra också!

Hoppar över träningen idag, känner mej sjuk. Lite förskyld plus att jag hade feber imorrse. Så jag hoppas att jag blir bättre tills helgen!

Snart kommer pappa hem, då ska vi ut till båtklubben och fixa lite med masten tror jag, typ ta bort vajrar, tampar, block osv.

Efter det blir det plugg!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!