Make up your mind before you shut the door

Sitter och pluggar svenska, försöker få ihop en svenska uppsats, men det går inte speciellt bra. Gör halva nu och andra halvan imorrn på morgonen tror jag, orkar verkligen inte skriva alltihop nu. Så går upp relativt tidigt imorrn  och kanske tillochmed hinner blogga! Woho!

Lite tidigare ikväll så var jag och Ronja ute och sprang, riktigt duktigt tycker jag. Hade min lilla vovve med oss, så fick göra lite pauser ibland, men det var bara skönt. Ska förska komma ut och springa lite oftare, det är ju faktist ganska skönt när man väl är ute, men bara tanken på att ut och springa är ju NEJ.

Ska skriva klart nu, sen godnatt!


The Saturdays - My Heart Takes Over

Alice



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!