Lördagar bara försvinner...

Lördagar går alltid så fort tycker jag. Jag hade klätterträning som vanligt från 10-12 idag. Och efter det skulle vi åka förbi musik-butiken och köpa två nya strängar till vår över 40 år gamla gitarr. Men dom sa att det skulle kosta mer att fixa iordning den än att köpa en ny så det blev en helt ny gitarr istället!! Yippie! Nu kan jag äntligen börja öva på "What are words". Övade i bilen hem och har övat endel hemma också. Och det börjar låta bättre och bättre!! Träning ger färdighet. Vi var inte hemma förns vid halv 2. Då åt jag och tog ett skönt bad. Och efter det var väl klocklan nästan 5!! :O galet vad fort det går. Vi hade gäste ikväll och nu efter en lång middag har jag suttit och redigarat och sorterat lite bilder. Och myst med min lilla kisse. Imorron har jag träning mitt på dagen så hinner nog knappt göra något mer då. Plugga lite skulle jag nog behöva...



Postat av: N A T H A L I E ♥

- åh kul :D ska bara tat lungt!

Hur många unika har ni per dag?!<33

2011-10-23 @ 00:18:33
URL: http://naattisplace.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!