Lördag!

Igår orkade jag inte blogga när jag kom hem på kvällen, dessutom var ju Hedda med. Vi var hos Andreas igår kväll. Hade en liten filmkväll på fyra pers. Jag, Hedda, Jacob och Andreas.  Vi kom hem nångång runt halv tolv tror jag.

Imorrse var vi duktiga och lagade pannkakor till frukost! Dom blev sjukt goda, i vanliga fall är inte jag och Hedda så bra på att laga mat, men idag så!

Har även hunnit varit iväg och tränat! I Husby dessutom, en bit att åka sådär. Riktigt seg träning idag verkligen. Första timmen hade vi bara teknik och övade på Basic - 2 och 3. Fick reda på att vi ska testa basic två nästa tisdag! Är sjukt nervös även fast det är lite mer än en vecka kvar. Så är det dessutom två jättebra domare där. Tyska Harald, varje test jag har klarat så har det varit han som dömt. 

Jag och Hedda!
Fina Hedda!
Nu är det verkligen höst!
Hedda o jag!
Världens finaste bästavän, även kallad Hedda Nyström!

Alice


Postat av: Hedda

Puss på dig! ♥

2011-10-08 @ 23:01:50
URL: http://Heddanystrom.devote.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!