looooooov

Alice is in daaah hoouuseee! Äntligen är det lov! Shit va den här delen av terminen har gått fort! 

Idag i skolan så hade jag ungefär tre lektioner. Jag, Mimmi och Linnéa hade möte om klassresa, eftersom vi är ansvariga. Vi har kommit fram till några roliga förslag, men då måste vi verkligen få ihop mycket pengar, och det är väldigt tight om tid. Så antingen åker vi till ett roligt ställe och jobbar mer innan, eller så åker vi till ett halv roligt/tråkigt stället och jobba mindre innan. De är lite beroende på hur engagerad vår klass är och sånt! Men vi hoppas att vi får ihop de, och att de blir en kul klassresa! :)

Åkte till träningen nästan direkt efter träningen. Emma missade bussen till gullmars, så jag och Tilde fick stå och vänta på gullmars nån halvtimma typ. Vi gick in på Espresso House, men såklart så fungerade inte deras kortläsare, så vi gick till bankomaten och skulle ta ut pengar, då är det såklart jordens längsta kö!! Tillslut fick vi vårt goda efterlängtade kaffe.

Mötte upp Fanny och Alexandra i bytet av tunnelbana på T-centralen. Åkte världens äldta tunnelbana till Husby. Ni vet en såndär tub med strippstång mellen dörrarna istället för handtag i taket. Där hade vi lite kul i 25 min, medans resten av folket på tuben måste tyckt att vi var helt rubbade.

Träningen gick jättebra. Det var bara kortprogrammsträning idag, tyckte det var skitbra att så många kom, även fast det var en fredagskvälls träning på andra sidan stan. Vi körde No-hold steget, det blev skitbra! Ändrade lite taketer och sånt. Om två veckor är det uppvisning, även fast inte hela programmet är klart. 
Ramlade i No-hold steget och fick en sträckning i axeln/nacken. Ajajaj, hoppas den har lagt sig lite tills imorrn! :)

Blev ett långt inlägg men jag har så mycket att berätta! Är inte på världens bästa humör, även fast vi precis har fått lov. Blandade känslor i hela kroppen och jag vet inte vad jag ska göra. Nu ska jag kolla klart på filmen tillsammans med min familj så hörs vi imorrn! :)

Alice



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!