Jag har inte tid att blogga...!

Har panik. Innan höstlovet måste jag hinna med:

  • Rita klart en målning på bilden
  • Skriva om en kostnär
  • Göra och hinna plugga till en NO-prov
  • Något svenska prov tydligen... (som jag inte änns vet vad det är prov på)
  • Skriva en träningsdagbok (idrottsläxa)
  • Göra omläxförhör på hk
  • Göra nya hk läxan
  • Skriva en engelska text
  • Skriva en spanska text
  • Packa inför Cypern som jag åker till på lördag morgon!!!

Jag kommer dööö!! Så vad gör jag här!?! Har absolut inte tid med att blogga...! Hejdå och godnatt till er som ska sova. Själv ska jag nog sitta uppe ett tag till...




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!