Jag börjar närma mig!

Jag är obegripligt stolt över mig själv!! På tre dagar har jag hunnit med att plugga inför ett stort No prov (hade missat några NO läxor så var riktigt mycket), skriva ner hemkunskaps läxan, skriva och redovisa om en konstnär, övat in "What are worlds" på gitarr och fick MVG på den, sett en film på en timme och skrivit redovisning/tankar om den, målat på bild-målningen (jag och Alice satt kvar till... tror klockan var nästan 5!!) och idag har jag skrivit klar idrottsuppgiften, skriva en träningsdagbok. Allt detta på 3 dagar tycker jag är fantastiskt jobbat!! Särskillt eftersom att det är jag. Nu har jag bara att måla klart bilden och skriva en engelska text kvar. Kommer nog bara skriva klart eng texten. Sen är jag redo för höstlov, redo för CYPERN!!! :D




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!