Insamling till Indien

Som Ronja redan sagt var det öppet hus på skolan idag. Vi brukar ha flera projetdagar innan själva öppet hus. Men i år tyckte lärarna att vi redan missat så mycket lektioner pga att vi hade utbytesstudenterna här. Så därför lagade vi bara mat som vi sålde. Och alla pengar vi får in går till flera skolor i Indien, Dharampur, som vi är "stöd skola" till. Att ha obligatorisk närvaro på öppet hus när man inte har något att visa upp är bara tidsfördriv. Men ganska trevlig tidsfördriv ändå. Jag satt uppe på avdelningen och försökte lära mig "What are words" på skolans gitarr. Tycker det gick ganska bra faktiskt. Det gick framåt iaf. Så satt jag och pratade med folk som kom och gick. Ganska slappt. Det ända jag behövde göra var att städa i matsalen efter försäljningen. Nu på kvällen har jag myst med mina två små söta långbenta och långörade vänner. Dom e ju riktigt mysiga ändå!


Inte så fin bild men är iaf min lilla Issy och jag! ♥


Postat av: hanna ♡

okej, hihi :D

2011-10-19 @ 23:00:37
URL: http://heaa.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!